it’s my b-dayy

Da var det endelig min tur å bli 17 år! Herregud føles ut som jeg har vært 16 år i 5 år, haha! Nå er det bare ett år til jeg blir 18 og pliiiis gud la det gå fort!! Dagen så langt har vært super og jeg har fått favorittmiddag av pappa, biff<3 På skolen i dag hadde vi besøk av 4 klassingene fra Årås skole, som var veldig koselig. Vi spilte spill, hadde quiz og spiste god mat. jeg ble til og med sunget for på stolen hehe, det er noen år siden sist jeg ble! Jeg har fått helt sykt mye gaver i dag, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Alt jeg har fått, har jeg ønsket meg eller trengt. 


Løpejakke og rosa 2XU trenings tights <3<3


IWhite som jeg allerede har prøvd i dag tidlig. Det står på pakken at jeg må gjøre det fem ganger for maksimalt resultat, så denne kommer nok i bruk mye!


Glattetang fra Ego og ID pudder som jeg virkelig trengte <3<3


Åhh, glitter<33 Nydelig skjørt fra bikbok og helt nydelig kjole fra Felini med mange paljetter. Denne tipper jeg at jeg kommer til å bruke på nyttårsaften!

Nå straks kommer jentene bort her til meg på besøk. Blir nok prat, spill og mat tipper jeg. Er alltid like koselig å samles. Tusen takk for alle gratulasjoner, sitter stor pris på hver eneste en!

 

Vi snakkes!  i

7 kommentarer

Siste innlegg