Beste kvelden på lenge

Heisan! Jeg var som sagt på julebord i går med håndball laget og jeg kan starte med å si at jeg kan ikke huske sist jeg hadde det så koselig og gøy når jeg har vært ute. Vi hadde det kjempe gøy i lag alle sammen. Både trenerene og spillerene tror jeg hehe! Det var så utrolig mye god mat som dere ser på bildet under. Jeg var irritert når jeg ble mett, fordi jeg ville ha mer siden det var så godt hehe! Jeg er ihvertfall veldig glad for å ha så gode lag spillere og så gode trenere på laget mitt! Latter, god stemning, mat, historier, pakkelek ååh <3<3


Annikken, Inghild, Sara, Netsanet, meg, Frida og Sandra


Janne, Anita, Guri, Annikken og Kristin. 


Marie, Mathilde, Cecilie, Ida Louise, Sara og Ivar


Og til slutt, gode, flinke treneren vår Torleiv!

Vil takke alle som var med å lage en bra kveld og fikk den til å bli slik den var! Nå kjenner jeg at kroppen er sliten hehe, så nå skal jeg se litt serie og chille heeelt før jeg skal ut senere i kveld hehe, sjokk. Håper alle får en fin kveld! Vi snakkes :-*

   i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg