HiSmile, teeth whitening kit

Hei! For noen uker siden bestilte jeg HiSmile whitening kit’et på nettet. Jeg er så fornøyd og jeg gleder meg til å bruke det fast slik at jeg kan se resultat. Jeg har bare brukt det 2 ganger til nå- og med kanskje to uker mellomrom for hver gang. Jeg har allerede merket forskjell! Det er faktisk litt sykt, fordi det står på bruksanvisningen at for å få effekt må kan bruke det jevnlig og hyppig. Men det vil jeg tro er for best mulig resultat. Så det skal jeg gjøre videre! Men uansett så får man kit’et sendt rett hjem til deg og om jeg ikke husker feil så tok det ikke lengre enn 3 dager. Settet er så utrolig søtt og rosa hihi, perfekt for meg♥ Det står veldig godt forklart hvordan det skal brukes så det er også veldig enkelt. Settet inneholder tre sprøyter, en sånn gelegreie du tar på tenna (haha), selve HiSmile greien som lyser blått når du slår den på, batteri og bruksanvisning. Beklager for min dårlige forklaring- men dere forstår vell bedre hva jeg mener når dere ser bildene under.

Det du gjør:

1. Du begynner med å pusse tennene godt slik at de er helt rene.
2. Tar 1/4 av geleen i sprøyten inn i “mouth tray’en”, dette skal gjøres både oppe og nede på “mouth tray’en”
3. Så fester du “mouth tray’en” på selve HiSmile’en.
4. Klikker på knappen på HiSmile’en så skal du få et blått lys.
5. Venter i 10 minutter, og det er egentlig ikke nødvendig å ta tiden selv fordi lyset slår seg av selv etter 10 minutter. Jeg selv tar lyset på to ganger (altså 20 minutter tilsammen) fordi jeg føler jeg sløser geleen om den bare er på i 10 minutter.
6. Deretter du gurgler du varmt vann i munnen og voila! 
7. Smil! 

Om jeg ikke husker feil så betalte jeg 800 norske kroner, og 300 kroner i toll. Jeg bestilte settet her. Dette er ikke reklame eller noe sponset produkt, bare mine ærlige meninger til dere! Håper alle får en fin fredagskveld

 

♥i

2 kommentarer
    1. Et veldig søtt sett ja! verken hørt om eller sett før ;-P
      men så bra det funket for deg da. Er litt skeptisk til sånt, men vil gjerne prøve ting som funker, haha x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg