30 DAYS OF YOGA

 

Hei og god lørdag! Jeg har i den siste perioden kommet helt ut av yoga-rutinene mine, og det merkes faktisk på både kropp og sinn. Så idag tidlig begynte jeg på en ny yoga-challenge som jeg skal forsøke å følge opp i 30 dager. Jeg fikk også masse inspirasjon til å komme meg på matten igjen etter gruppetimen jeg var på. Jeg følger “Yoga With Adriene” på YouTube og synes hun er så flink til å forklare uten at man alltid på titte opp på skjermen. Du finner kanalen hennes HER om det er noen andre som vil være med på 30-dagers challenge med meg 🥰

 

 

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg