Hei! På mandag var jeg og Frida på topptur opp Ryten. Det var en helt fantastisk fin tur og den var overraskende lett. Pusten ble tyngre men jeg ble heldigvis ikke helt utmattet. Det tok rundt en time å gå opp også hadde vi ca. en time på toppen for å se og nyte utsikten. Ryten er jo kjent for sitt populære «dramatiske bilde spot». Med andre ord så ser det ut som at man henger fra en Stein med flere hundre meter ned, men dette stemmer ikke helt. Det var en liten Stein under som man kunne stå på, men den var ikke stor. Det gikk også beint ned under denne steinen som man hadde som underflate, så det var faktisk nesten like skummelt som det ser ut som. Nesten.

Jeg måtte selvfølgelig ta et slikt dramatisk bilde, og vi var faktisk så heldig at det var en fotograf på toppen som spurte om vi ville bli tatt bilde av sammen. Jeg har ikke fått bildene enda, men vil snart få dem på mail. Jeg skal poste alle bildene med en gang jeg får dem tilsendt! Det er en så uslåelig natur i Nord-Norge og jeg er fortsatt helt slått ut av hvor vakkert det var. Alt i alt så har det vært en helt fantastisk fin norgesferie og jeg har kost meg så mye sammen med Frida.

 

Nå sitter jeg på flyet på vei tilbake til Bergen med mange nye og gode minner og opplevelser. Jeg håper alle får en fin dag, også snakkes vi i Bergen!

 

 

♥ingvildsætre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg