A DIFFERENT EASTER

Hei alle fine. Jeg håper dere er frisk og har det bra. Jeg har virkelig kost meg denne påsken, selv om det har vært helt utenom det vanlige av hva vi alle er vant med. Denne påsken har jeg tenkt på hva som er viktig for meg. Venner, familie, helse og hvordan jeg føler meg. Og det er nettopp det jeg har gjort! Jeg har sovet lenge, hatt fine kvelder med venninnene mine, spist god påskefrokost hos søsteren min og jeg har dratt på teltur alene i mitt eget selskap. Jeg har til og med hatt et påskebad i havet! Det var forfriskende, men kaldt. Jeg føler at jeg har utfordret meg selv på andre måter som jeg ikke vanligvis hadde gjort om jeg hadde dratt på byn og lagt inne fyllesyk. Denne påsken har jeg satt pris på, og uansett når alt dette er over så vil jeg fortsette å tenke i de banene.

Når jeg var på teltur ville jeg gjerne lage en vlog til dere slik at dere “fikk bli med meg”, så her kommer videoen. Jeg har dessverre ødelagt mitt vlog kamera så det får bli goproen min fremover til jeg klarer å fikse meg nytt.

 

Ønsker alle en fin kveld.

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg