all of you

Det kom et sukk
et trist blikk,
da jeg såg refleksjonen av
den nakne kroppen min
i det doggete speilet.

 

Vanndråpene som rant nedover
de skeive hoftene mine,
Det flisete håret som burde vært klipt
for lenge siden
Refleksjonen av brystene mine
som ikke var like store en gang

 

I mitt svake øyeblikk
banket det på
“Kom inn” sa den gråtkvalte stemmen min
før jeg egentlig hadde bestemt meg
om jeg ville at han skulle
se meg slik.

 

Han åpnet døren,
såg på meg som om det var
den første gang vi møttes.

 

“Du er så vakker”
Ordene som kom ut av den
perfekte munnen hans,
var akkurat det
jeg trengte å høre
I mitt svake øyeblikk.

 

Men bare
av han.

 

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg