ALT BLIR BRA

Endelig mandag – som Petter Stordalen sier. Jeg har hatt jobbhelg men har alikevell fått litt ut av helgen. På lørdag var jeg og Henriette på telttur. Det var så hyggelig! Vi spilte ludo, drakk litt vin, snakket om alt og ingenting og lo så mye at det gjorde vondt i magen. Det var en helt magisk kveld og vi fikk sett den vakre solnedgangen. Utover på kvelden ble det helt stjerneklart på himmelen og vi satt å filosoferte om verden og vår eksistens. Jeg sitter så enormt stor pris på disse kveldene.

Jeg kjøpte også kritt før jeg var ferdig på jobb på lørdag ettersom jeg tenkte at det er fint å minne seg selv og hverandre på at alt blir bra. Så vi krittet på kaien der vi sov og håper at andre også ser denne beskjeden♥️ Vi synes det var koselig.

Jeg fikk foresten tilbake bildene fra engangskameraet mitt her om dagen og de ble så kule! Jeg tenkte å vise dere om dere vil se?

♥️ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg