Backpacking i Nord-Norge

Hei! Akkurat nå har jeg nettopp snakket med Frida som jeg skal møte i Nord-Norge på telefon og pakket klart. Jeg kunne ikke vært mer gira enn det jeg er nå! I morgen reiser jeg. Så nå er både ryggsekken og jeg klar og jeg gleder meg helt vilt! Jeg og Frida er faktisk et perfekt reisepar sammen fordi vi er ganske lik. Vi er begge utadvendt og klar for eventyr. Og det skal det bli!

Vi snakket litt på telefon om hvor vi skal dra og hvilke plasser vi skal besøke! Jeg vil helst se alt! Nord-Norge er jo så ufattelig fint og jeg gleder meg til å endelig få sett den delen av det fine landet vårt. Jeg vil selvfølgelig oppdatere dere så mye jeg kan, og jeg tror jeg kan love dere noen vakre bilder og utsikter! Jeg håper alle får en fin dag også snakkes vi når jeg har ankommet Nord-Norge!

 

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg