BALCONY HANG

Solen skinner, himmelen er blå, fuglene synger og humøret er på topp. De to siste dagene etter jobb har jeg dratt rett hjem, lagt meg ut på balkongen, lagt meg i solsengen med digg pute og dyne under, hørt podcast og bare nytt livet. Det er akkurat slik det skal være! Jeg har koblet helt av og lagt i min egen lille verden på balkongen og tankene har surret. Jeg merker selv at det er enormt mye snakk om viruset fortsatt, og noen ganger er det godt med et avbrekk og bare puste ut. Tenke positivt. Mitt tips er å høre på podcasts. Finn den du liker og hør i vei! Nå for tiden liker jeg veldig godt å høre på “truecrimepodden” hvor de tar opp både løste og uløste saker og forteller dem. Du kan faktisk finne alle klippene på spotify her, og det er gratis!

 

 ♥️ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg