Bathroom thoughts

Nå er jeg inni en sånn rastløs periode. Jeg vil det skal skje noe hele tiden og det klør i fingrene mine for å være sosial. Jeg er inni en periode hvor mange endringer vil skje fremover. Jeg får svar på hva som skal skje videre. Hvor skal jeg bo? Skole, jobb og mennesker rundt meg. Jeg kjenner I hvert fall at det må skje noe. Ganske snart. Jeg kan ikke bli for lenge på en plass. Da blir jeg rastløs og begynner å kjede meg. Så nå ligger jeg her på baderommet å tenker litt. Det er godt i blant. Klarne tankene og se fremover. Planlegge litt kanskje? Det er jeg jo ikke så god på.

♥ingvildsætre

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg