carpicnic and conversations

Hei alle fine mennesker. Jeg er så glad og takknemlig for at jeg har så mange vakre personer rundt meg. Dette er noe jeg har begynt å sitte mer pris på etter jeg kom tilbake til Norge. Jeg er i samme land som vennene mine, og jeg er i samme by som vennene mine! Dette er kanskje noe man egentlig tar litt for gitt, men noe man absolutt ikke burde. I går kjørte jeg til Åsane og var med Jenny. Det var så godt å se henne igjen og vi kan virkelig å kose oss. Vi blir så kreative sammen og jeg føler at vi får frem det beste i hverandre. Vi bestemte oss derfor for å pakke med litt puter og pledd for å deretter kjøre til Vollane i Åsane for å ha bil piknik. Det var så hyggelig! Vi kjøpte sushi og litt snop og satt å chillet, spiste, hørte på musikk og endelig kunne snakke sammen! Når vi satt der så fant vi ut at det er hele to år siden sist vi skikkelig hang sammen! Det sykeste er at det var på akkuratt samme plass. Sommeren 2018 bodde jeg i Åsane og da spanderte jeg og Jenny mye tid sammen. Hver dag etter jobb dro vi til denne stranden og badet, og det er akkurat to år siden idag!

 

Jeg sitter så utrolig stor pris på de vennene som man ikke har sett på evigheter, men med en gang man er sammen igjen så er alt tilbake som sist vi såg hverandre! Vi forstår begge at vi er opptatt og har drømmer og abisjoner og prøver å strekke oss etter dem, og da blir fritiden litt kuttet ned- og da er det så ufattelig godt å være sammen igjen når man endelig kan♥

 

♥ingvildsætre

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg