#DIGITALDETOX

I går var jeg med på direktesendingen på nyhetsmorgen. Jeg fikk spørsmål om å bli med for å snakke om digital detox. Etter det ble vist i går, har jeg fått veldig mange fine ord og tilbakemeldinger. Det varmer virkelig. Det viser også at temaet om mobil og skjermtid er aktuelt. Veldig aktuelt. Kanskje det er flere som føler seg “fanget” i mobilen sin. Man går jo glipp av noe uten telefonen. Gjør man ikke? Eller er det kanskje akkurat det, vi ikke gjør.

 

Jeg ønsker å inspirere andre til å prøve en digital detox. Se hva som skjer. Om du tenker på å ha en digital detox. Gjør det. Gjør det sammen med noen. Begynn gjerne med en uke. Om du lager deg små mål, vil mestringsfølelsen drive deg videre. Det at jeg var uten sosiale medier i 9 måneder, gjorde at jeg ble bedre kjent med meg selv. Med folk rundt meg. Med verden. Jeg tror jeg forsiktig kan si at det har endret meg litt som person. Jeg ble endelig kjent med meg selv. Mine gode sider. Mine dårlige sider. Hva jeg er god til. Hva jeg ikke er god til. Jeg fikk endelig tid til å utvikle meg.

Lykke til!
, Ingvild Sætre♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg