FRISKT PUST

Hva skjedde med september? Tiden bare flyr forbi. Som student, er høsten over på et blunk! Innleveringer, forelesninger, arbeidskrav og bachelor-forberedelser. Hverdagene er dedikert til skolearbeid og jeg har virkelig lyst å gjøre mitt beste, uten å presse meg for hardt. Midt oppi alt skolearbeidet, synes jeg det er godt å sette av tid til meg selv også. Og ikke minst viktig. Jeg trenger å koble ut litt. Male, skrive, lese en bok, meditere – noe som får tankene til å klarne litt. Slippe taket litt.

 

Det føles ut som jeg har fått en ny boost med inspirasjon. Den har vært borte i en stund nå, så det er deilig å kjenne på at den er tilbake. Hva enn det betyr. Jeg føler meg mer kreativ og “i takt” med meg selv, og det er viktig for meg. Å være litt i balanse.

 

En kort liten oppdatering fra meg. Jeg håper du også har det bra. Hvor enn du leser dette fra. Jeg synes det er godt å skrive her på bloggen i blant når jeg føler for det. Litt som en offentlig dagbok. Det hørtes egentlig skummelt ut. Men det er fint å dele hvert fall. Vi snakkes om ikke alt for lenge, håper jeg.

 

 

Masse kjærlighet fra meg,
♥ingvildsætre

2 kommentarer
    1. Så flott Ingvild🥰godt å kjenne på at man er i live❤️
      Du vet- det er ikke antall år i livet ditt som teller det er livet i årene❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg