HENNINGSVÆR

Hei! Jeg har det så bra på tur at jeg går rundt med en sånn kriblende følelse i magen konstant. Jeg klarer liksom ikke å gire meg «ned» fordi det er så mye å se og gjøre. Vi har nå ankommet Henningsvær og har allerede sovet en natt i leiligheten som jeg og Frida booket. Vi skal sove her i en natt til før vi drar videre. Jeg tror jeg kan si ærlig med hånden på hjerte at Henningsvær er den mest sjarmerende plassen jeg har vært på!

I dag har vi egentlig bare gått rundt i byen og gått litt innom butikker og suvenirshops. Solen skinner og himmelen er blå og da er det enda vakrere her! I kveld skal vi spise en god middag og kanskje ta et glass vin om jeg kjenner oss rett. Om du er i Nord-Norge så anbefaler jeg virkelig å reise til Henningsvær, for herregud for en plass!

 

♥ingvildsætre

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg