Hesteridning og midnattssol

Hei fra Drag! Nå har jeg endelig ankommet i Nord og har hatt en super første dag! Frida kom å hentet meg på flyplassen også handlet vi inn alt vi trenger til ferden vi skal på. Etter vi hadde spist lunsj og handlet kjørte vi hjem til barndomshjemmet til Frida og jeg fikk en god guidet tur i nærområdet her i Drag. Det er bare så fint! Vi er så heldig som bor i et så vakkert land med så fin natur. Jeg føler meg kjempe heldig!

Er det en ting som virkelig imponerte meg så var det fjellene og naturen. En annen ting var midnattssolen. Jeg har jo selvsagt hørt at solen går aldri ned i nord og at det er lyst hele natten, men å faktisk se det var helt utrolig kult! Nå er klokken 01:00 og jeg føler at klokken er 16:00! Nå har vi nettopp komt inn fra en koselig ridetur med hestene i skogen, så jeg tipper at vi får en god nattesøvn etter denne dagen. I morgen er planen å dra til Engeløya i Steigen og gå en fjelltur der før vi deretter drar til Lofoten på kvelden for å være der over helgen. Jeg gleder meg!

 

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg