Klatrekafèen

 

Hei! I dag er siste dagen min her i Nord og jeg ser tilbake på alle bildene og ser hvor fantastisk fint vi har hatt det. Og ikke minst hvor mye vi har sett og opplevd. Når vi var i Henningsvær brukte vi x antall timer på Klatrekafèen. Den ligger helt nede ved havet på en brygge og det er så hyggelig atmosfære der. De serverte også god mat og drikke så alt var godt tilrettelagt for en fin kveld på bryggen.  Vi har også vært veldig heldig med været disse dagene. Det var egentlig meldt regn, men det har vært sol hele ferien! Med andre ord så har vi kost oss enormt!

Nå er jeg tilbake til Drag, hvor Frida kommer fra, og skal være her til i kveld før jeg skal ta bussen til Bodø. Flyet mitt går i morgen formiddag, men jeg skal sove en natt i Bodø hos søsteren til Frida siden det er nærmere flyplassen. Så i dag er siste dagen min sammen med Frida. Hvem vet, kanskje neste gang jeg ser Frida er i Hellas? Det håper jeg. Men tørr ikke ha for høye forhåpninger. Det blir som det blir. Jeg er uansett takknemlig for disse fine dagene vi har hatt sammen.

Nå skal jeg pakke ferdig, også skal vi på en siste ridetur med hestene før jeg skal hoppe på bussen til Bodø. Jeg håper alle får en fin dag!

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg