Lofotenparadis

Hei! I går ankom jeg og Frida Lofoten. Eller rettere sagt Henningsvær. Jeg og Frida skulle egentlig sove i telt i går, men så ble vi invitert på en husfest og så utviklet det seg derifra. Jeg kan si at det ble ingen telttur, men heller en bra fest med god stemning og en ikke like så bra dag etter. Vi var litt redusert i går så vi tok det rolig og kjørte heller en fin biltur til Henningsvær. Jeg har hørt mye bra om Henningsvær men jeg hadde aldri trodd at det skulle være så vakkert! Henningsvær er en så liten, sjarmerende og lokal by og jeg kunne godt tenkt meg å bo her! Menneskene her er så glad og imøtekommende, cafeene og barene er så intime og koselige og naturen her slår alt annet jeg noen gang har sett! Man skal ikke se bort ifra at jeg plutselig vil pakke alt og flytte hit!

Nå sitter jeg og Frida på klatrekaféen og har bestilt litt lunsj før vi så skal videre å utforske byen litt. Det kommer mange bilder til dere! I kveld har vi planer om å gå en tur. Jeg er så giret!!

 

♥ingvildsætre

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg