MIN LILLE KROPP

Sinnet koker i min lille kropp
For hvem var du,
da jeg skrek stopp?

 

Tåren triller ned mitt myke kinn
For hvem ble jeg,
da du endret mitt sinn?

 

Angsten fyller hver eneste celle
Sniker seg inn,
har meg noe å fortelle

Kroppen var på mitt lag
fokuserte på
mine hjerteslag

 

Pustet ut,
Pustet inn,
Før jeg ropte
Forsvinn!

 

For du lever
Du kom deg bort
Selv om han etterlot deg
sort.

 

Hold hodet hevet
vær glad i livet.
Slutt å skyld på
at du
var den naive.

 

♥ingvildsætre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg