MUSICVIDEO RELEASE

I går slapp endelig musikkvideoen til Nikolas og Marius. Jeg synes resultatet ble bra, men aller gøyest var faktisk selve innspillingen. Det er lenge siden jeg har filmet og redigert videoer, men jeg kom heldigvis fort inn i det, selv om jeg enda har mye å lære. Vi kommer nok til å spille inn flere musikkvideoer i fremtiden, ettersom vi hadde det sykt morsomt sammen. Noen dager var iskalde og andre dager gikk kameraet tom for strøm så nå føles det bra at vi endelig har fått et sluttprodukt. Gøy var det i hvert fall, og det overrasket meg hvor flink og avslappet Nikolas og Marius var foran kameraet♥

 

Jeg vet at de begge sitter stor pris på alle som deler og hører på musikken deres, så derfor vil jeg nå ut til dere og spørre om litt hjelp. Bare tenk hvor gøy det hadde vært om to striler fra lille Kaland plutselig hadde slått igjennom! Jeg heier i hvert fall på dem fra sidelinjen og ser at dette er noe de virkelig liker. De inspirerer hvert fall! Enig?

 

 

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg