RED LINGERIE

Reklame |

REKLAME FOR HUNKEMÖLLER 

 

Det er ikke ofte jeg takker ja til samarbeid, ettersom jeg mener at vi får nok informasjon stappet i oss daglig. Men denne gangen fikk jeg spørsmål om å inngå et lite samarbeid med Hunkemöller Og hvem sier nei takk til gratis, vakkert og rødt undertøy? Ikke jeg i hvert fall. Så da fikk jeg tilsendt dette undertøysettet og jeg følte meg bare så fin i det! Både bhén (link) og trusen (link) passet kroppsfasongen min veldig bra. Det var vanskelig å velge mellom alle settene, fordi det var så mye fint! Jeg synes også det var gøy at jeg valgte et rødt sett, siden det nærmer seg juletider. Det er hyggelig å pynte seg opp noen ganger og føle seg skikkelig vakker. Da hjelper et søtt lite undertøy-sett ♥

 

Om du også vil overraske typen eller bare føle deg skikkelig sexy i rødt undertøy (link), har Hunkemøller black friday og opp til 50% rabatt på utvalgte varer.

 

 

♥Treat yourself, you deserve it ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg