Roadtrippin in north

Hei igjen! I dag har jeg vært på biltur til Bøsanden og det var så ufattelig fint. Vi pakket med oss pølser og brød og satt oss på Bøsanden stranden å hadde piknik. Vi hadde egentlig planer om å gå turen til toppen, men vi fant ikke turstien så vi droppet det denne gangen. Heldigvis har vi mange turer fremover i vente, så vi får ta den igjen. Når vi låg på stranden på Bøsanden så kunne vi se rett over til Lofoten! Som jeg skrev i forrige innlegg, så skal vi dit i morgen og bli over helgen.

I natt derimot skal vi sove i telt med noen kompiser av Frida, så det gleder jeg meg masse til! Jeg håper alle dere får en super helg! For det skal jeg!

 

 

♥ingvildsætre

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg