Snaps from Skiathos

 

Hei og god helg! Jeg ville så gjerne vise dere noen snaps som poppet opp på SnapChat minnene mine. Det er allerede rundt ett år siden jeg reiste til Skiathos og tiden har gått så utrolig fort! Er det en destinasjon jeg har som min favoritt, så er det sjarmerende Skiathos. Det er en plass jeg virkelig anbefaler å reise som både par, venninner og for familier. Det er en så liten øy, men den har så mye å by på. Hvite strender, krystallblått hav, fantastiske mennesker, vakker natur, gode lokale restauranter – listen er lang. Jeg drømmer meg litt bort om dagene i alle disse bildene og videoene. Når jeg ser tilbake så ser jeg også hvor utrolig heldig jeg er som får reise og oppleve så mye og møte så mange mennesker!

Når jeg ser tilbake på dette, så kunne jeg også på en måte ønsket at jeg blogget på denne tiden når jeg reiste. Jeg blogget litt når jeg bodde på Kypros, men fant fort ut at jeg ikke hadde tid til å prioritere bloggen når jeg jobbet rundt 10-12 timer daglig. Om jeg skal ut å reise igjen så er jeg sikker på at jeg skal blogge og skrive ned tankene mine. Jeg synes det er så gøy å se tilbake på – og jeg kan forhåpentligvis gi litt reiseinspirasjon♥ Om dere likte denne typen innlegg, så kan jeg også lage slike innlegg for de andre destinasjonene jeg har vært på. Hva tenker dere? Vil dere også se snaps fra Mallorca, Kypros, Gran Canaria og Thailand? Let me know! Add meg gjerne på SnapChat; Ingvildbolstad.

 

♥ingvildsætre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg