summernights ‘n sunsets

De siste dagene har jeg vært mye ute i varmen og sett enormt mange fine solnedganger. Det har vært så fine sommerkvelder og lyst og varmt til langt på natt. Jeg lever best på sommeren og humøret mitt endrer seg til det positive med en gang det er sol og lyse kvelder. Det vet jeg at flere kjenner seg godt igjen i. For hva er egentlig bedre enn å sitte i grillhytten med dine bestevenner til langt på natt eller å være ute i båt og bade og se på solnedgangen fra en holme? Det er ikke mye som topper det, spør du meg.

 

Jeg blir så tankefull og reflektert når jeg ser solen forsvinne sakte ned i det fine havet. Det er en deilig følelse. Og flere solnedganger skal det bli! Sommeren har jo bare akkurat startet. På torsdag drar jeg til Nord-Norge på «backpacking» med venninnen min Frida som jeg kjenner fra Hellas og vi skal besøke Lofoten, Henningsvær og litt andre vakre plasser i området. Jeg kjenner at jeg klør i fingrene for å se og oppleve mer nå som jeg har vært lenge på samme sted. Jeg har også lenge sagt at jeg vil ha en sommerferie i Norge for å utforske og se alle de vakre stedene som finnes her i landet! For herregud så vakkert det er. Om det er noen som har vært i Nord og har noen «must see» plasser så skriv gjerne til meg!! Sitter stor pris på alle forslag! Jeg og Frida har en del planer for turen, men kjenner jeg oss rett så kommer vi til å ta det litt som det kommer. Vi vet i hvert fall at vi skal padle kajakk, surfe og ri på hest i solnedgangen. Vi skal sove i hengekøye og telt hele uken! Jeg gleder meg!

♥ingvildsætre

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg