Sushi n kayak

Hei! Herregud for en nydelig dag. Hvem trenger å reise til varmere strøk når vi har rundt 25 grader og stekene sol tilsammen med vakker natur rundt oss? Ikke jeg. Jeg merker at det er mye enklere å generelt være i Norge når det går mot sommer og solen skinner. Det gjør noe med humøret!

 

Jeg hadde fri fra jobb i dag, men valgte å stå opp i 7 tiden for å være med Sandra til Åsane å levere Liam i barnehagen. Når vi først var i Åsane tok vi oss en god frokost sammen også fikk jeg også levert inn kameraet mitt slik at jeg får tilsendt bildene som jeg tok med engangskameraet for en stund tilbake. Jeg gleder meg til jeg får resultatet, og vil selvfølgelig dele bildene med dere!

Etter vi hadde gått litt i Åsane, dro vi hjem til Sandra og spiste lunsj og var litt ute i solen. Vi fikk begge skikkelig sommerfølelse og det var så deilig! På vei hjem hentet jeg to kajakker og de står nå klar for bruk, så om litt skal jeg og Sandra ha oss en liten kveldstur i kajakkene. Gledes ♥

 

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg