Terapi

Hei! Himmelen er blå, solen steker og fuglene kvitrer. Vi går mot en så fin tid nå, og jeg gleder meg til å faktisk ha en norsk sommer ute på landet. Om noen uker så har jeg ferie og de dagene skal jeg absolutt utnytte og prøve å få mest ut av! Det er faktisk så utrolig deilig at jeg er ferdig kl. 15 hver dag, og spesielt når det er så fint vær! Da får jeg mer ut av dagen og kan nyte det fine været. I dag etter jobb tok jeg med meg madrassen min og låg jeg meg ut på balkongen og leste litt bok, også hørte jeg også litt podcast. Terapi for sjelen! Jeg begynte nylig på en svensk ny podcast som heter “sweet but psyco” og den ligger faktisk på Spotify. Jeg gleder meg til å høre de andre episodene! Jeg håper alle får en fin kveld!

 

♥ingvildsætre

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg