Time flows in a strange way on Sundays

Jeg liker å reservere søndager til meg selv. Etter en hel uke er det godt å sove lenge og ha en dag hvor man gjør akkurat det man vil! Jeg liker at jeg ikke har noen regler på søndager. Om jeg vil ha meg et glass vin klokken 14, ja så tar jeg meg et glass vin klokken 14. Det er både godt og viktig å sitte av en hel dag til seg selv iblant.

 

I går ble det en mer kreativ søndag hvor jeg både malte og tegnet. Som regel når jeg maler, flyr timene bare forbi. Det er en stund siden sist jeg malte, så det var gøy å komme i gang igjen. Jeg soner helt ut og det er stille. Det er ro i tankene. Det er så behagelig og nødvendig. Noe jeg trenger. Kanskje jeg skal lage meg en rutine om å male på søndager. Jeg kan male noe som oppsummerer uken. Kanskje det har vært litt sånn som damen på maleriet jeg har følt meg denne uken. Hm, hvem vet? Godt var det i hvert fall. Så ble den jo ganske kul også!

 

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg