UPCOMING MUSICVIDEO

Jeg vil svippe innom for å vise den nye sangen til Nikolas og Marius. Sangen ble laget for en stund tilbake siden, og endelig er den ute på Spotify! Jeg synes det er så gøy at de sakte men sikkert begynner å få et publikum, og at de har sluppet flere sanger. Jeg vil derfor bruke min plattform her på bloggen for at de skal klare å nå ut til enda flere. Jeg vet hvor mye det betyr for Nikolas og hvor mye han virkelig vil dette. Jeg elsker å se drivet i han! Jeg har også i lang tid likt å redigere og lage videoer til min egen kanal på YouTube, så derfor har vi funnet ut at jeg skal hjelpe han å spille inn og lage en musikkvideo til en av sangene hans i fremtiden. Vi har smått begynt å planlegge litt, og det er gøy for både meg og han at vi holder på med dette sammen.
Det er gøy å ha et prosjekt på gang, og spesielt noe som vi begge har interesse i. Jeg kjenner at jeg gleder meg til vi har nok klipp slik at jeg kan sitte sammen en hel video. Jeg tror musikkvideoen kan bli skikkelig kul, og jeg gleder meg til å vise den til dere når den er ferdig! Det er vanskelig å få et stabilt publikum i musikkmarkedet i dag, ettersom det er utrolig mange artister, så derfor trenger vi litt hjelp. Jeg vil derfor nå ut til dere og spørre ydmykt om litt hjelp til å dele sangene hans♥

 

Hør sangen på Spotify her
Følg Nikolas på Facebook her

 

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg