Vandring i midnattsolen

 

Hei! I går var en så koselig siste dag i Henningsvær. Jeg og Frida hadde en liten «bar runde» og testet ut de lokale livet i Henningsvær. Vi nøt en drink ved havet og satt på en brygge til vi kunne se midnattssolen. I går var første gang vi faktisk gikk fra der vi var og til havet for å se den skikkelig. Jeg ble helt målløs og ville bare sitte der i evigheter. Vi var også innom en lokal klesbutikk som heter «min» og de hadde så sinnsykt mye fine klær. Jeg har lenge tenkt at jeg vil ha en levis bukse, men har bare utsatt det, men nå er jeg endelig eier av min egen søte levis bukse! Den er SÅ FIN og jeg elsker den!! Dere skal få se bilder senere. Om du skal til Henningsvær så må du absolutt innom den klesbutikken! Det var så kult fordi selve butikken er inni et hus. Så det er veldig personlig og fint.

 

Vi sjekket ut av leiligheten vår i 12 tiden også kjørte vi til Fredvang og såg Kvalvika Beach også gikk vi en topptur opp Ryten. Det var ufattelig fint og vi har tatt masse fine bilder som dere selvsagt skal få se også. Jeg har så mange bilder og inspirasjon som jeg vil vise dere, men jeg vil også nyte tiden her. Men jeg lover at dere skal få se alt! Jeg håper dere har en fin dag!

 

♥ingvildsætre

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg