VIDEO; IM TESTING THE KODAK CAMERA

Hei og god helg! For noen uker tilbake kjøpte jeg meg endelig et engangskamera. Engangskameraet tar veldig “old school” bilder og det er akkurat det jeg synes er så kult! For noen uker siden kjørte jeg rundt her på Austrheim for å finne litt kule motiv og lokationer for å ta bilder, og tenkte i samme slengen at dere kunne få bli med, så jeg har laget en liten video til dere. Jeg fremkallet nå nylig alle bildene og fikk dem tilsendt på mail, så i videoen ser dere også resultatet. Håper dere liker videoen og god helg!

 

 

♥ingvildsætre

1 kommentar
    1. New search engine. – 1000 000$

      The answer to where to speculate in them: exchange traded funds. So let’s put together a $10,000 investment investment portfolio. And it seems that everywhere you decide to go people are experiencing more money troubles.
      1000 000

      Relationships. You read folks use the word and to possess a tremendous two things happened: either you are reinforced by the biggest, brightest smile to cross deal with or you rolled you and sucked your teeth in disgust because a person first think about a relationship, principal can think about are the negative things.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg