VIDEO; VALUES IN ACTION

Nå er det så lenge siden jeg har skrevet eller fått ut det jeg har på hjertet, så derfor tenkte jeg å komme med en video. I forbindelse med studiene mine, skulle jeg levere inn en video hvor jeg snakker om styrkesirkelen. VIA-testen (values in action) kan delvis sammenlignes med en personlighetstest, men er også på mange måter ulik. VIA-testen fokuserer mer på dine signaturstyrker. Det er en grei test å ta for å bli bevisst på sine egne beste sider. I tradisjonell psykologi snakker man ofte om alt som kan bli forbedret, samt de negative sidene eller opplevelsene hos mennesker, så derfor liker jeg ekstra godt positiv psykologi!

 

Jeg anbefaler alle å ta testen for å bli litt bedre kjent med seg selv! I videoen går jeg gjennom mine egne signaturstyrker og diskuterer litt rundt dem. Ta gjerne testen selv du også, gjerne før du ser videoen, hihi. Testen er gratis, og kan tas HER. 

 

 

Jeg holder for tiden på med en annen kreativ video som jeg både synes er gøy å lage- og som jeg gleder meg til å se sluttresultatet på. Det er en svært personlig video, men jeg håper jeg tørr å dele den her på bloggen når jeg er ferdig.

 

♥ingvildsætre

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg