VLOG, QUARANTINE, DYING MY HAIR

Hei og god mandag! Jeg er virkelig på hugget når det kommer til videoer om dagene. Jeg elsker å filme og ikke minst å sitte å redigere videoen etterpå. Jeg har ikke blogget i hele helgen, så dere kan heller få se en liten vlog fra fredagen. Jeg har også forresten fått tilbake gamlejobben min midlertidig, til jeg skal ut å reise igjen, så på lørdag var jeg på jobb. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått meg jobb i det hele tatt og jeg vet at det er mange som er permiterte og har mistet jobben sin, så jeg er veldig glad for at jeg har fått den muligheten. Det er fint å være hjemme litt i denne perioden, også krysser jeg fingrene for at jeg får min orginale jobb tilbake slik at jeg kan komme tilbake til det jeg elsker♥

 

 

Jeg håper dere likte videoen!

 

♥ingvildsætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg