helg! :D

Hei! 😀

Endelig er det helg! egentlig så har denne uka gårt veldig fort på skoledagene, men sakte hjemme… ;-O jaja, no er det vartfall helg! 😀 I dag på skolen hadde me tysk prøve.. som gjekk ikkje suuperbra.. — eheheh . Etter skolen reiste eg, Sandra og Eli Marie til Åsane 🙂 Når me kom til Åsane, gjekk dei to i kjøpesenterene og eg gjekk bort til Gøran fordi me hadde avtale 🙂

Hos Gøran spillte me COD, lagde litt mat og spiste pizza med familien hans 🙂 Eg har alltid trudd at COD var kjempe kjedlig.. men da var jo gøyt! 😀 Eg var hos han til halv 7 tida cirka.. også reiste eg hjem igjen med moren til Sandra 🙂 Det er forresten nattopent i Åsane i dag, mangen som var der!

No sitter eg i stova med mamma og Linnveig og skal se på Big Brother, heheehheh…  Ingen bilder fra i dag heller.. menmen.. I måro skal me spille kamp mot Masfjorden, da blir gøyt! 😀 Dei knuse me 😀

Ingen bilder.. tar berre eit fra google.com heller.. jaja!

 

Me snakkast!

Var du på nattopent i dag? 🙂

-IngvildBolstadSætre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg