Frisk :-D

Hallo 🙂

Eg er endelig frisk og har vert på skulen i dag.. På skulen idag hadde me berre dei 3 første timane, så fekk me fri fordi me skulle ha elevbedrift 🙂 Så når klokka var 11 gjekk all bort på senteret og var å “planlagte” neste gang me skulle selge i elevbedriften ..

Sandra var med meg heim når me var ferdig på senteret, og då jobba me med lekser til eg skulle på håndballtrening, tida gjekk fort! Så når klokka var kvart på 5, kjørte me på håndballtreninga 🙂 Ane og Eli Marie kom bort fordi dei skulle sitte på bort 🙂  Det var kjempe gøy ihåndballtrening dag!

No her eg nettopp ferdig å pugge på matteprøven som eg fikk vite at eg skulle ha I DAG! uff. Me skal ogha tysk prøve, men den har eg ikje pugga på endå.. gjer da sikkert rett før eg legg meg.. :S gaawd, allerede lei! Men berre 1 dag, også er det heldigvis helg 😀


haha, lei? neida..:S meg og sandra gjer lekser..


ready for some work out 😀

Då stakk vi <3


Bestejentene mine <3 love u :-))

Me snakkst 🙂

går du på håndball? 😀

 

-ingvildbolstadsætre

5 kommentarer
    1. Hei, jeg ser at du har en ganske så mørk å trist blogg. Et råd fra oss i blogghjelperen er at du må få lysere farger på bloggen. Folk leser mye mer, om du lager den litt lysere og trivligere.Tror ikke leserne hadde hatt noe i mot noen videoblogger heller, så gjør det viss du vil!:-) Det var det vi ville si! Lykke til videre!:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg