funfun!

heihei! 🙂

I går kom eg ikkje heim før klokka var halv 2 om kvelden, så eg gadd ikkje å blogge då.. Eg hadde vert på Radøy på Halloween Party, var kjempe gøyt! Møtte mangen folk som eg kjendte fra før, og blei kjend med fleire:-) Eg, Sandra (www.sandralaastad.blogg.no), Eli Marie (www.minieli.blogg.no) og Ane (www.anekjeilen.blogg.no) var hos Ane og ornet oss 🙂 Me tok noken bilder, men dei har ikkje Ane lagt ut på facebook eller bloggen sin enda.. dei kjem sikkert snart 😉 Eg hadde kledd meg ut som ein djevel ^^  Ligger bildene utpå bloggen når Ane ligg dei ut 😀

No har eg nettopp komt heim fra håndballkamp i Mongstadhallen.. Me spelte kjempe godt ilagog samarbeida veldig godt! Men me tapte desverre med 4 mål 🙁 No ser eg på reprisen fra Idol fra igår 🙂 Seinare i dag skal eg kanskje ut med noken venner eller noke.. fårsjå ka eg gidd 🙂


Eg og Henriette fekk sånne 😀 haha, lyste skikkelig bra!


stolte 11-åringer som kom på 1. plass på Førde håndballcup i 2008 😀

 

-Var du på halloweenparty i går? 😀

 

-IngvildBolstadSætre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg