våken lenge, opp tidlig..

Heihei! 🙂

Sorry for ingen blogging på 2 dager, men har komt heim seint kvar dag .. I går reiste eg og Ane (www.anekjeilen.blogg.no) til Camilla (www.camillaanderseen.bogg.no) på Lindås 😀 Hos ho orna me oss til diskoteket på hudvin og koste oss! Diskoteket var sånn heilt greit.. ikkje supe gøyt, men heller ikkje kjedlig.

 I dag tidelig sto eg opp klokken 08.30, fordi klokken 09.30 skulle gruppa mi ha elevbedrift på senteret. Der var vi fra klokken 09.30 til.15.30 og tjente ein del penger. No ser eg på reprise fra idol. Eg vetsje heilt ka eg skal gjøre seinare i kveld, tenkte kanskje eg kunne invitere noen venner på jentekveld ;*


haha, hos camilla <3


søteste <3

– Var du på hundvin på diskotek?

IngvildBolstadSætre

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg