work work and work.

Heisann! 🙂

I dag er det mandag og me fekk ny vekeplan på skulen. Hadde fri dei siste tre timene fordi me hadde elevbedrift. Så når klokka var 11 gjekk alle på den gruppa eg var på, bort på senteret og var.. Eg kom heim i halv 2 tida, og siden då har eg gjort lekser og skrevet innleveringer og pugga til prøven i måro!

Har gjort ein del i dag egentlig. Eg har gjort: 3 oppgåver i matte – 2 siders innleveringsoppgåve i samfunnsfag – 16 oppgåver i naturfag – 1 siders faktatekst om ein Jens fyr i Norsk – 4 oppgåver i RLE – lest 8 sider i naturfag og lest 5 sider i RLE! haha, STOLT! :-))Reste av kvelden skal eg berre slappe av og sjå på tv.. skulle egentlig på kino med noken venner men eg gadd ikkje 😛

har du noken dager der du BERRE gjer lekser?

-IngvildBolstadSætre

5 kommentarer

Siste innlegg