heima fra skulen.

hei!

Blei ikkje noke blogging i går kveld. Gadd ikkje. Men her kjem ein oppsumering, siden eg ikkje har så veldig masse andre ting å gjøre på..

I går var deg på skulen som vanlig og når eg kom heim, gjorde eg lekser om var på dataen.. ikkje stor masse. Litt seinare på kvelden kjeda eg meg sånn, så eg lagde ein fin “dekorasjon” som eg skal ha på det nye rommet. Og i dag var eg heima fra skulen fordi eg varså kvalm. Har ikkje gjort på så masse enn å sove.. Det er håndballtrening i dag.., men den skal ikkje eg på 🙁 Får heller vente til torsdag!

Ka eg gjorde:

1. Fant ei gammal bok som eg var sikker på at eg ikkje kom til å lese seinare

2. Reiv ut så mange sider eg skulle ha (kommer ann på kass ord du skal ha)

3. Skreiv inn ordet eg skulle ha på data, med stor skrifttype og valgfri teksttype

4. Klippte ut bokstavane, nøye.

5. Limte inn bokstavane eg skulle ha og festa dei på siden eg hadde revet ut.

6. Lagde hull øverst på siden, og tok ein tråd igjennom. Dette gjorde eg med alle sidene.

 

-Ka gjør du på når du kjeder deg?

 

-IngvildBolstadSætre

5 kommentarer
    1. Det var riktig så lurt og ikke minst pent:)
      Kanskje det er det jeg på må gjøre i morgen, det så såå koselig ut 🙂
      Når jeg kjeder meg bruker jeg å lese eller lage noe fint, slik som du.
      Gleder meg allerede til i morgen!

    2. Hyggelig å være til hjelp! Den lancome primeren kjøpte jeg på gardermoen for 149. Men den kan helt sikkert kjøptes på esthetique. Den er ganske liten. Men den er så utrolig fantastisk. Im in love 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg