Då har eg komt heim fra trafikksikringsdag som var veldig interesannt. No har eg nettop støvsugd huset og hjelpt litt til heima. Klokka 7 får me besøk av vår kjære famrmor og farfar og skal spise biff. Så denne lørdagen skal eg bare slappe av med familien. Eg skulle egentlig til Åsane på fest med Andrea, men det blei det ikkje noke av alikevell. Jaja, får heller se neste helg elns. Men no skal eg rydde rommet mitt..det trengst!
Håper du også får en fin lørdagskveld med venner eller familie. Tycks?
I dag har vert ein suuuper dag! Skuledagen gjekk fort, og i siste time hadde med quiz og fekk is av bestelæreren vår ♥ Etter skulen reiste eg, Frida og Andrea inn til Åsane på shopping. Siden Andrea er ein vimsekopp, klarte ho å miste bussen, så eg måtte ta bussen alene til knarvik… så venta der i 45 minutter cirka, også tok me bussen ilag til Åsane. I Åsane koste me oss veldig masse, og me fant oss alle sammen masse fint! GUUD, så mange fine klær og farger det har komt i butikkene. WÆÆ, elsker det! Etter me hadde shoppa det me trengte (svidd litt penger), tok me litt solarium. HAHHA, Andrea hadde ikkje meir penga igjen, så me låg heller begge to inni mitt solarium. GENIALT! Dagen i dag, har rett og slett vert super! No sitter eg heima ilag med familien og spiser dolly pizza og drikker colaaaa. Hærlig liv altså! Ingen klaging!
I måren skal eg opp tidlig (klokka 12) fordi eg skal på HIPHOP KUUURS, yeah. hahhaha, kan seriøst ikkje danse! jajajajaja, kan no bli gøyt fordi om. Dette kurset skal eg på i måren og på søndag. Også på mandag skal eg på discotek for å vise ka eg har lært. HEH! JAJA, får håpe det blir gøyt då.
Er så glad for at det er på mote med nagler på shortser og sko denne sommeren! Synst det er kjempe stilig! Eg har ingen shortser eller sko med nagler på selv, men eg skal på shopping med Andrea på fredag og da skal eg sjå om eg finner meg noen fine og kule shortser. Det er heldigvis sommer snart og eg elsker å gå med farger. Alt blir så mye mer friskere da! Det er sjukt lenge siden eg har vert på shopping nå, så gleder meg veldig til fredag.
Har så sjukt lyst på Jeffrey Campbells, men dei skoene er veldig dyre da..Koster opp til 2000 kroner. Dei har veldig høy hel, og eg er egentlig høy eg også, så kommer til å bli veeeldig høy med skoene også.. Men eg mener at dersom du vet hvordan du skal gå med høye sko, så kler det deg. Synst det er kult med høye jenter, heheh!
På bildet øverst i midten ser du skona Jeffrey Campbells – som eg har veldig lyst på. De er så pen!
Digger alle disse shortsene! Alle disse shortsene er fra runwaydreamz ♥♥ Tenk så pent å gå med en av disse shortsene på sommeren med en pen bluse eller topp nedi.
fargeeeeer!
Håper du fikk litt inspirasjon du også, det fikk hvertfall eg! -Synst om denne type innlegg?
Heihei! Sorry for dårlig oppdatering. Skulle egentlig blogge på søndag, men fekk ikkje tid. Denne veka har gått i å være ute med venner, på båttur, vert ute å grille, vert ute og solt meg i finaværet og kos meg! Har jo vært så fint sommervær, at eg har faktisk gått med shorts og bikinitopp noen av dagene! Deilg spørr du meg. Det er berre 60 dager til sommerferie no. Ser fram til den! Eg har forresten fått meg egen data, så er enklere å blogge no og ligge utpå videoer. Her er ein liten film av meg og Sandra som gjer alt og ingenting. hehehhhe, standar når me er ilag. Er koslig vartfall! Videoen lagde me på lørdag, heheh!
{tekst}
Har forresten bestemt meg for å begynne å blogge igjen når eg har tid, og ikkje bare på søndager. Det kommer sikkert ikkje til å bli blogging kvar dag, men når eg har tid og når eg har noke gøyt å blogge om. Kommer sikkert et innlegg i kveld faktisk! SÅ FØLG MED OG EG BLIR VELDIG MOTIVERT TIL Å BLOGGE DERSOM EG FÅR KOMMENTARER!!! :))
Og eg vil forresten sei gratulerer med dagen til veeerdens søtaste jente, Andrea Wergeland. Utrolig glad i deg, og er kjeeemepe glad og heldig som kjenner deg og har blitt så god venne med deg <3 lovejuj jentami!
Er så utrolig hærlig med påskeferie. Trengte virkelig litt fri nå. Men no er den snart slutt, skole igjen på tirsdag og då er det påan igjen med full gass! Det har vært masse gøyt å gjøre på i påsken, og eg har fått brukt tida mi godt! Eg har vert masse på jentekvelder med mine bestevenner og eg har vert på vannkanten å bada, eg har vert på dataparty og ja.. eg har kost meg masse. Ellers har eg vert ein del ute med venner og kost meg.
Som eg sa for 2 innlegg siden (tror eg) så har eg bestillt en kjole fra nelly som eg fikk i posten. Den er dessverre utsolgt nå. Den var utrolig pen og enkel. Eg bestillte den i størrelse S, men den blei for stor for meg, så eg skal levere den tilbake og heller bestille den i XS og se om det er bedre.
I påsken har eg vert så usunn at det går ikkje ann! hahah, får snart ikkje plass til mere snop, chips og brus! Har vert uten trening en hel veke ++ og masse snop.. lover ikkje bra. Jaja, påsken er snart over, så da skal eg virkelig skjerpe meg!
Då er det søndag, og eg har hatt ei super veke! Kunne ikkje hatt ei bedre for å sei da sånn. Det har vert ein del lekser og prøver, men trur da har gått fint på dei fleste. Eg gjer mitt beste vartfall. Eg skal til syden i år, visst eg jobber hard og godt med lekser og prøver. Så eg får berre stå på! Synst det er bra å ha egene mål som du kan glede deg til og jobbe for.
Denne veka har eg vert på Fedje på konfesamling, og kost meg veldig masse! Masse gode folk, og mange gode venner ++. Eg har også vert på utplasering på studiespesialisering, det var gøyt og lærerikt. Trur eg kjem til å gå den linja neste år. Eg skulle egentlig på utplasering to ganger, men den eine dagen eg skulle var det skidag, så då valgte eg heller ski. Så blokka eg går i, reiste på skidag, som var kjempe gøyt. Eg stod masse på slalom og koste meg ♥
På fredag etter skidagen, var på håndballtrening i Bergen. Etter treninga, shoppa eg og mamma litt. Og eg kjøpte meg verdens finaste bikini! Likte den kjempe godt, så trur eg skal kjøpe den i flere farger. Ellers så har eg bestillt ein superfin kjole fra Nelly, som eg kjem til å bruke masse om sommeren og på fester o.s.v. Gleder meg til den kommer. Kjem sikkert i måro eller noke. I går var eg ute med folk og spilte litt fotball i ballbingen. Så etter litt når det kom flere folk, gjekk me bort på skulen og spillte boksengård i mørket. HAHA døds lenge siden eg har spillt det. Men var kjempe gøyt, og vartfall når me var mangen.
I dag har eg vert på håndballkamp i Bergen. ME VANT! Da var ein utrulig jevn kamp, men me slo dei heldigvis med 1 mål. No sitter eg på rommet mitt og hører på musikk og skal snart legge meg. Berre 1 veka igjen, så er det påskeferie. Det blir hærlig. Så full innsats før påsken no ja!
skulepiaa
flette ♥
ååh, elsker den! ♥
oidaa, uten sminke ja
bilde tatt i dag
åhallo skjeiv fortann
Dette blei et veldig langt innleg, men det har vert ei lang veke også. No legger eg meg. God natt godtfolk! Noke du synst eg burde bli bedre på? Blir glad for ris og ros! Korleis har di veke vert?
Lengesiden no ja. Eg har bestemt meg for å blogge kvar søndag fra idag. Eg har ikkje tid til å blogge kvar dag, så eg valgte å blogge på søndagene fordi då kjeder eg meg alltid uansett, og då kan eg ta ein oppsummering av veka også. Det kan hende at eg blogger flere ganger på søndager, det spørs. GENIALT IDE! SØNDAGSBLOGGEN
Eg kan begynne med å sei at i går spillte eg bortehåndballkamp og tapte med 5 mål. Etter kampen overnatta eg hos Andrea. Me lagde hjemmelaget pizza, bakte brownies, spiste snop og brus. heheh, SUNN lørdag! Me koste oss vartfall! I dag tidlig måtte eg springe til bussen, nådde den akkuratt! Så etter eg kom heim i 4 tida har eg gjort lekser.
hahah! fail 1! elsker deg jm ♥
og btw, er gravidee ♥
kost meg mykje!!
-Ka synst du om den nye “søndagsbloggen?” -Noke spesielt deke vil eg skal blogge om til neste søndag? Tenkte litt på ein anbefaling…. –For deke som lurte på koffor eg slutta å blogge,var det fordi det gjekk over karakterene mine. SKOLE FØR BLOGGEN, sånn at det er sagt.
Eg vil også foresten sei at eg blir veldig mykje meir inspirert til å blogge når eg får kommentarer. Så ligg ifra deg ein kommentar då vell 🙂
Eg vil berre informere om at eg slutter å blogge. Takk for alle som har kommentert og lest bloggen min, deke er best! Eg har egentlig ikkje så masse meir å sei, så hade bra.